Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Nieuwsbrief juni 2014

Gezocht: rondleiders in je eigen buurt

De gemeenteraadsfractie wil in de komende raadsperiode elke buurt van Almere bezoeken. Elke maand bezoeken we een andere buurt, zodat we na vier jaar overal in de stad zijn geweest. Dat doen we natuurlijk niet zo maar: we willen de stad en de bewoners leren kennen en zorgen dat mensen weten dat ze met hun vragen en problemen bij de ChristenUnie terecht kunnen.

Om dit mogelijk te maken zoeken we rondleiders. Gidsen uit de buurt die ons de 'echte' buurt kunnen laten zien. En wie zou dat nu beter kunnen doen dan jij, als lid van de ChristenUnie?

Daarom hierbij onze vraag: wil je ons helpen door ons een keer rond te leiden in je eigen buurt?
Ja? Meld dat dan even bij: meldpunt@almere.christenunie.nl.

Tijdens het bezoek maken we graag een rondwandelen door de buurt en kijken we naar opvallende, ergerniswekkende of juist mooie dingen in de wijk. We spreken mensen uit de buurt; en als er een kerk in de buurt staat, brengen we graag een bezoekje.

Voorafgaand aan ons bezoek, zorgen we ervoor dat er in de buurt een folder wordt uitgedeeld, zodat mensen zich ook bij ons kunnen melden met hun vragen of problemen.

Van al die ingrediƫnten maken we een mooi programma. Waarin wij de stad zien en de stad ons ziet.

We zijn nog op zoek naar mensen die deze folders voor een kleine vergoeding willen verspreiden. Interesse? Mail dan naar meldpunt@almere.ChristenUnie.nl

Mogen we rekenen op je hulp? Alvast veel dank!

Namens de gemeenteraadsfractie,

Marcel Benard

ChristenUnie Almere kiest nieuwe voorzitter

Na 10 jaar als voorzitter heeft Wiechert Knip afscheid genomen als voorzitter van de ChristenUnie Almere. Hij blijft nog wel bestuurslid.
Op de Algemene Leden Vergadering werd Michel Bakelaar gekozen als voorzitter, hij stelt zich graag even aan u voor

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts