Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Reminder

Bij deze ontvang je een reminder voor de online meeting van dinsdag 16 februari 20.00 uur. Een interessante meeting die het startschot vormt voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

Naast een interactieve brainstrom over het programma, stellen de leden van ChristenUnie Almere ook de samenstelling en de opdracht aan de programmacommissie en de selectiecommissie vast. De jaarrekening van 2020 wordt ook formeel aan onze leden voorgelegd.

Allemaal hartelijk welkom!

De link voor de vergadering =  https://us02web.zoom.us/j/88342963064?pwd=RVRuVW9LYUt1cHVVdlVPTWpxVU9HZz09

Namens het bestuur, Rob Koelewijn

Opdracht programmacommissie

Het bestuur stelt voor om Mark de Boer (voorzitter), Kees Hendriksen en Janet Rekker te benoemen als leden van de programmacommissie. De opdracht tref je aan in deze bijlage

Ook jouw hulp is hard nodig. Bijvoorbeeld om de prioriteit van thema's te bepalen, om de richting van het programma vast te stellen en om mee te denken en input te geven vanuit jouw expertise of ervaring. Neem deel aan deze meeting en denk mee met ons verkiezingsprogramma!

Als je niet bij de meeting kunt zijn, maar wel vragen of opmerkingen hebt, stuur dan een mail naar bestuur@almere.christenunie.nl

Opdracht selectiecommissie

Het bestuur stelt voor om Aldrik Dijkstra (voorzitter) en Frangeska Hose-Molina te benoemen als leden van de selectiecommissie. We zijn blij dat we hen bereid hebben gevonden deze klus op zich te nemen. Deze selectiecommissie wordt geadviseerd door de eerder te benoemen lijsttrekker. De opdracht aan de selectiecommissie tref je hier aan.

Heb je interesse om op de lijst te staan? Zorg dat je er dinsdag bij bent. We laten je weten hoe en naar wie je kunt reageren als je op de lijst wilt staan voor de ChristenUnie.

• 16 februari: ALV (vaststelling selectie en programma commissie)
  • 27 februari: Campagnezaterdag (#1)
  • 6 maart: Campagnezaterdag (#2)
  • 13 maart: Campagezaterdag (#3)
  • 15 maart: Landelijke gebedsbijeenkomst
  • 17 maart: 2e kamer verkiezingen

Contact met de fractie

Wij horen graag wat we voor jou kunnen betekenen. Heb je een vraag of informatie die voor ons van belang is, stuur ons dat een e-mail. Je vindt de e-mailadressen hier.

Volg ons ook op Facebook, Instagram en/of Twitter. En natuurlijk houden we je op de hoogte via onze website.

Vragen over deze nieuwsbrief

Heb je vragen naar aanleiding van deze nieuwsbrief, neem dan contact op met bestuur@almere.christenunie.nl

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts