Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Don Ceder bezoekt Almere

Campagnezaterdagen

Door de Corona maatregelen kunnen we niet in grote groepen fysiek bijeenkomen. Daarom hebben we de wekelijks online campagne calls, om elkaar te ontmoeten, te inspireren en te bemoedigen.Vorige week was kandidaat Elly van Wageningen uit Lelystad digitaal bij ons aanwezig. Van harte welkom om de komende zaterdagen ook in te bellen!

6 maart: 10.00-11.00 uur

Niemand minder dan Don Ceder, kandidaat nummer 4 van de ChristenUnie voor de Tweede Kamer verkiezingen zal deze week bij onze online call aanwezig zijn om wat tips en tricks te delen om goed campagne te voeren. Mis het niet!

13 maart: 10.00 - 11.00 uur

Onze speciale gast voor deze call zullen we volgende week bekend maken.

Jouw campagne pakket

De campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen is in volle gang. Voor de ChristenUnie leden in Almere zullen we een campagnepakketje langsbrengen. Daarnaast kun je uiteraard je vrienden en buren aansporen om ook op de ChristenUnie te stemmen. De kans is namelijk groot dat je een dezer dagen al iemand van de ChristenUnie aan de deur hebt gezien. Zo niet, dan zal dat nog snel gebeuren!

Impressie van Campagne voor 2e kamer

Wil jij je ook inzetten? Laat het ons weten via bestuur@almere.christenunie.nl

Roelienke met de kaarsen die 2 weken geleden zijn verspreid onder jeugdzorg instanties.

Bryant Heng gaat van deur tot deur met folders. Wil je ook helpen folderen? Laat het ons weten.

Erna Tolkamp bezakt en bepakt met de tasjes met promo materiaal voor onze leden. Is het pakket bij jou al bezorgd?

Elly van Wageningen, kandidaat voor de 2e kamerverkiezingen, bezocht vorige week Almere en gaf op complimentendag een compliment aan het Oranjehuis in Almere-Poort.

Contact met de fractie

Wij horen graag wat we voor jou kunnen betekenen. Heb je een vraag of informatie die voor ons van belang is, stuur ons dat een e-mail. Je vindt de e-mailadressen hier.

Volg ons ook op Facebook, Instagram en/of Twitter. En natuurlijk houden we je op de hoogte via onze website.

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts