Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

We gaan beginnen!

Graag nodig ik je uit voor de online meeting die we op dinsdag 16 februari beleggen. Een interessante en interactieve meeting die het startschot vormt voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

De afgelopen weken hebben we een opdracht gemaakt voor de programmacommissie. We hebben al een aantal mensen bereid gevonden om in de commissie te gaan, maar jouw hulp is hard nodig. Om de prioriteit van thema's te bepalen, om de richting van het programma vast te stellen en om mee te denken en input te geven vanuit jouw expertise of ervaring. Neem deel aan deze meeting en denk mee met ons verkiezingsprogramma!

Verder is door het bestuur een selectiecommissie ingesteld. Ook voor deze commissie is een opdracht gemaakt. Graag stellen we de commissie leden aan je voor en besluiten we over de opdracht. Daarnaast laten we je weten hoe en naar wie je kunt reageren als je op de lijst wilt staan voor de ChristenUnie.

• Heb je de afgelopen jaren een focusgroep bijgewoont?
  • Heb je laatst het proeflokaal bezocht?
  • Ben je net lid geworden of al jarenlang trouw lid?
  • Heb je altijd al politieke ambities gehad?
  • Of wil je graag meedenken vanuit jouw expertise?

Allemaal hartelijk welkom! (NB: de link wordt nog verstuurd)

Namens het bestuur, Rob Koelewijn

Documenten

Voor het weekend sturen we onze leden een aantal documenten toe. Deze worden voor besluitvorming voorgelegd op de meeting van 16 februari. Het gaat om de volgende documenten:

• De opdracht voor de selectiecommisie en de samenstelling ervan.
  • De opracht voor de programmacommissie en de samenstelling ervan.
  • De jaarrekening van 2020.

Als je niet bij de meeting kunt zijn, maar wel vragen of opmerkingen hebt, stuur dan een mail naar bestuur@almere.christenunie.nl

Help mee met de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen.

De Tweede Kamer verkiezingen op 17 maart staan weer voor de deur. Graag willen we ook het ChristenUnie geluid  in Almere laten klinken. Daarbij hebben we jouw hulp nodig. Door de beperkende coronamaatregelen zullen we op een andere manier campagne moeten voeren dan gebruikelijk. Ben je op een van de campagnezaterdagen op 27 februari, 6 en/of 13 maart beschikbaar om (coronaproof) mee te helpen en lijkt het jou leuk om bij te dragen door bijv. in je eigen wijk te folderen?

Laat het ons weten via de volgende link:

Campagnepakket voor elk lid !

We zullen in aanloop naar de Tweede Kamer verkiezingen voor ieder CU lid in Almere een campagnepakketje/tasje voorbereiden. Deze zullen we ook bij je komen langsbrengen. Zo ben je goed op de hoogte van de Christenunie standpunten en kandidaten. En kun je bovendien je omgeving vragen en enthousiasmeren om ook op de ChristenUnie te stemmen.

• 16 februari: ALV (vaststelling selectie en programma commissie)
  • 27 februari: Campagnezaterdag (#1)
  • 6 maart: Campagnezaterdag (#2)
  • 13 maart: Campagezaterdag (#3)
  • 15 maart: Landelijke gebedsbijeenkomst
  • 17 maart: 2e kamer verkiezingen

Contact met de fractie

Wij horen graag wat we voor jou kunnen betekenen. Heb je een vraag of informatie die voor ons van belang is, stuur ons dat een e-mail. Je vindt de e-mailadressen hier.

Volg ons ook op Facebook, Instagram en/of Twitter. En natuurlijk houden we je op de hoogte via onze website.

Vragen over deze nieuwsbrief

Heb je vragen naar aanleiding van deze nieuwsbrief, neem dan contact op met bestuur@almere.christenunie.nl

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts