Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Campagne Nieuwsbrief #7

Kan het wat eenvoudiger?

14 februari werd het G-kracht debat georganiseerd. Het G-kracht panel bestaande uit ongeveer 10 mensen met een licht verstandelijke handicap was daar ook bij. Regelmatig klonk op deze avond het verzoek: 'kan het wat eenvoudiger'?

Speciaal voor deze waardevolle Almeerders heeft de ChirstenUnie haar programma geschreven in eenvoudig Nederlands.

Blij met 'Wijk in de school'

De ChristenUnie Almere is voor een stad waarin we zorgen voor wat kwetsbaar is. Dan denken we ook aan de ontwikkeling van kinderen. Het aanbod van jeugdhulp op scholen is daarbij zeer succesvol.

De ChristenUnie wil dit aanbod uitbreiden en is verheugd over het experiment 'wijk in de school' dat nu gestart is.

Geslaagde Valentijnsactie

Valentijnsdag is een mooie dag om de liefde te vieren. De ChristenUnie doet hier graag aan mee, omdat we geloven dat iedereen waardevol is en liefde belangrijk is voor de samenleving.

Om deze reden organiseerde de ChristenUnie een Valentijnsactie in Almere.

Nr. 6: Rob Koelewijn

Elke week stellen we een kandidaat aan u voor. Deze week onze kandidaat op nr. 6.

Rob is getrouwd en heeft drie dochters. Hij woont sinds 2001 in Almere en geniet van de stad als hij er hardloopt, zwemt of fietst. Hij werkt bij KLM waar hij zich als Health manager inzet voor gezondheid en inzetbaarheid van het personeel.

Wat hem bezighoud is de enorme kloof in het aantal jaren in ‘goede gezondheid’ tussen laag- en hoogopgeleiden. Een goede gezondheid en goede gezondheidszorg is een randvoorwaarde om te doen wat je graag wilt.

Hij zet zich in voor de ChristenUnie omdat hij als Christen graag helpt om het leven van Almeerders tot bloei te brengen. Dat probeert hij in zijn gezin, in de kerk, in zijn wijk en ook via de politiek.

De komende jaren gaat hij zich inzetten om de kloof in gezonde levensjaren te verkleinen. Met meer nadruk op preventie wil hij de gezondheid en het welzijn van Almeerders vergroten.

Gospelconcert en gebedsbijeenkomst

Op maandag 19 maart wordt de landelijke gebedsbijeenkomst in Almere gehouden. Daar gaan we met elkaar een zegen vragen over de verkiezingsuitslag. Dit wordt gevolgd door een gospelconcert.

Om je aan te melden, klik hier

Steun de campagne

Als particulier: met jouw gift steun je onze lokale campagne met o.a. promotiematerialen, videospotjes, events en een online campagne. Wij willen samen ons geloof een stem geven, help je mee? Alvast enorm bedankt!

Als bedrijf: Voor het slotconcert van de ChristenUnie op 19 maart zoeken we nog sponsoren. We verwachten meer dan 400 bezoekers en gaan breed in Almere aankondigen. Wil jij met je bedrijfslogo op de uitnodiging? Of liever je bedrijfsfolder in de tas bij alle bezoekers? Informeer via info@almere.christenunie.nl naar de mogelijkheden.

De volgende activiteiten willen we graag onder jouw aandacht brengen:

• 20 februari: Studentendebat Engine S.V.E.I.A. Hospitaaldreef 5
  • 24-28 februari: Vossenjacht (speciaal voor kinderen)
  • 03 maart:  Presentatie Manifest 'Waardig Oud Worden' in Almere
  • 17 maart: Slotdebat
  • 19 maart (maandag): Gospelconcert icm gebedsbijeenkomst
  • 21 maart (woensdag): Gemeenteraadsverkiezing

Contact

Heb je vragen naar aanleiding van deze nieuwsbrief, neem dan contact op met campagneleider Rob Koelewijn (06-20701366 / rob.koelewijn@hotmail.com)

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts