Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Campagne Nieuwsbrief #4

Slotconcert verkiezingscampagne

Je had er misschien al wel van gehoord, het traditiegetrouwe gospelconcert aan het einde van de campagne. Maandag-avond 19 maart organiseert ChristenUnie Almere deze in het gebouw van Christelijke gemeente De Wegwijzer. Dit jaar met niemand minder dan Dwight Dissels en Pearl Jozefszoon, beide bekend van televisie. Zet 'm vast in je agenda, inloop vanaf 19:00.

Tjesjen Kuiper - Douma

Elke week stellen we een kandidaat aan u voor. Deze week onze kandidaat op nr. 9.

Tjesjen werkt als directeur in het basisonderwijs. Samen met haar man heeft zij vier volwassen kinderen en vangen zij al ruim 33 jaar pleegkinderen op. Zij wil zich inzetten voor de Almeerse samenleving.

Haar passie ligt op het gebied van kinderen, jongeren en gezinnen. "Het is waardevol als alle kinderen zich in Almere optimaal kunnen ontwikkelen. Soms is daar meer voor nodig. Door het onderwijs, de voorschool, de ouders, de (preventieve) jeugdhulp, JGZ en wijkteams meer samen te laten werken op een laagdrempelige manier".

"Voor statushouders is het belangrijk dat zij alle kansen krijgen om te studeren en passend werk te vinden in Almere. Samenwerking van het onderwijs en het bedrijfsleven is daarbij een belangrijke basis".

KIDAK 5 jaar, en wij waren erbij

Afgelopen vrijdag 19 januari 2018 vierde KIDAK (de vereniging die kinderopvang verbindt) zijn 5-jarig bestaan in het Topsportcentrum Almere-Poort. ChristenUnie Almere was hierbij aanwezig. Alle kinderdagverblijven met hun kinderen waren uitgenodigd. Een gezellig samenzijn met een DJ, springkussen en andere activiteiten.

ChristenUnie Almere wil staan voor sterke gezinnen. Het combineren van werk en opvoeding is vaak een bron van stress. Omdat veel ouders buiten Almere werken, is een betrouwbare kinderopvang in de stad erg belangrijk.

Berneditha (nr. 3 op de lijst van CU Almere): "Het combineren van werken of studie met de goede zorg van kinderen kan zorgen voor druk op relaties of harmonie in het gezin. Er dient ruimte te zijn voor een goede balans hierin en daar kan een kinderopvang een goede bijdrage aan leveren."

Steun de campagne

Als particulier: met jouw gift steun je onze lokale campagne met o.a. promotiematerialen, videospotjes, events en een online campagne. Wij willen samen ons geloof een stem geven, help je mee? Alvast enorm bedankt!

Als bedrijf: Voor het slotconcert van de ChristenUnie op 19 maart zoeken we nog sponsoren. We verwachten meer dan 400 bezoekers en gaan breed in Almere aankondigen. Wil jij met je bedrijfslogo op de uitnodiging? Of liever je bedrijfsfolder in de tas bij alle bezoekers? Informeer via info@almere.christenunie.nl naar de mogelijkheden.

De volgende activiteiten willen we graag onder jouw aandacht brengen:

• 06 februari: Drieklank debat over armoede
  • 14 februari: Debat Almere deze Week (G-kracht debat)
  • 23 februari: Symposium WAARDEVOL (vanaf 19.30 uur)
  • 17 maart: Slotdebat
  • 19 maart (maandag): Gospelconcert
  • 21 maart (woensdag): Gemeenteraadsverkiezing

Contact

Heb je vragen naar aanleiding van deze nieuwsbrief, neem dan contact op met campagneleider Rob Koelewijn (06-20701366 / rob.koelewijn@hotmail.com)

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts