Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Campagne Nieuwsbrief #8

Waardig ouder worden

Aanstaande zaterdag, 3 maart, wordt aan de ouderenbonden in Almere de lokale vertaling van het landelijk manifest 'Waardig ouder worden' overhandigd.

We doen dit vanaf 10 uur met een inleiding door de KBO (één van de ouderenbonden), daarna is er een paneldiscussie, samen met de aanwezigen, over thema's waar ouderen mee te maken hebben/krijgen. Een ieder is van harte uitgenodigd! Ook als u geen oudere bent, maar bv. wel kennis/ervaring/interesse heeft.

Voorafgaan is er vanaf half 9 de gelegenheid voor onze leden vanaf 65 jaar om met ons mee te ontbijten. Wel even aanmelden bij Roelie Bosch via rbosch@almere. Het zou leuk zijn als u zich aanmeldt, we eten graag met u een ontbijtje en willen tijdens het ontbijt met u in gesprek gaan over de thema's die u bezighouden. Daarna bent u natuurlijk van harte uitgenodigd om te blijven voor de inleiding en de paneldiscussie.

Het adres is het gebouw Randstek, Randstad 21-71. Start ontbijt: half 9. Start inleiding en discussie: 10 uur.
Graag tot a.s. zaterdag!

Nr. 5: Farshid Seyed Mehdi

Elke week stellen we een kandidaat aan u voor. Deze week onze kandidaat op nr. 5.

Farshid is 49 jaar en directeur, IT engineer (TV Media) en evangelist van 222 Ministries. Hij woont met zijn vrouw in Almere en heeft 2 kinderen van 16 en 18 jaar.

Hij gelooft dat christelijke politiek het verschil kan maken voor de stad en voor de ontwikkeling van de stad. Hij wil zich daarom inzetten voor vrijheid van geloof en meningsuiting.

Het is zijn passie is om mensen te begeleiden. Niet alleen om met hun problemen om te gaan, maar ook om  toekomstige  problemen te voorkomen. Hij ziet graag een positieve verandering voor mensen met een uitkering en voor starters in de werkomgeving in Almere.

Almere is vol van waardevolle mensen die recht hebben op goede zorg, toekomst, onderwijs en werk. Dat geldt in het bijzonder voor nieuwkomers die net geëmigreerd zijn. Hen wil hij motiveren om hun plek in deze maatschappij te vinden.

Gospelconcert en gebedsbijeenkomst

Op maandag 19 maart wordt de landelijke gebedsbijeenkomst in Almere gehouden. Daar gaan we met elkaar een zegen vragen over de verkiezingsuitslag. Dit wordt gevolgd door een gospelconcert.

Om je aan te melden, klik hier

Steun de campagne

Als particulier: met jouw gift steun je onze lokale campagne met o.a. promotiematerialen, videospotjes, events en een online campagne. Wij willen samen ons geloof een stem geven, help je mee? Alvast enorm bedankt!

Als bedrijf: Voor het slotconcert van de ChristenUnie op 19 maart zoeken we nog sponsoren. We verwachten meer dan 400 bezoekers en gaan breed in Almere aankondigen. Wil jij met je bedrijfslogo op de uitnodiging? Of liever je bedrijfsfolder in de tas bij alle bezoekers? Informeer via info@almere.christenunie.nl naar de mogelijkheden.

De volgende activiteiten willen we graag onder jouw aandacht brengen:

• 20 februari: Studentendebat Engine S.V.E.I.A. Hospitaaldreef 5
  • 24-28 februari: Vossenjacht (speciaal voor kinderen)
  • 03 maart:  Presentatie Manifest 'Waardig Oud Worden' in Almere
  • 17 maart: Slotdebat
  • 19 maart (maandag): Gospelconcert icm gebedsbijeenkomst
  • 21 maart (woensdag): Gemeenteraadsverkiezing

Contact

Heb je vragen naar aanleiding van deze nieuwsbrief, neem dan contact op met campagneleider Rob Koelewijn (06-20701366 / rob.koelewijn@hotmail.com)

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts