Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

November 2016

Uitnodiging Najaarsledenvergadering 2016

Maandagavond 28 november 2016,

van 19.45 tot 22.00 uur in:

Gebouw Randstek,

Randstad 21-71, Almere.

De koffie/thee staat klaar vanaf 19.30 uur.

Beste ChristenUnie-vrienden, leden van de afdeling Almere.

Namens het bestuur nodig ik u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering; deze zal D.V. worden gehouden op maandagavond 28 november 2016, van 19.45 tot 22.00 uur in:

Gebouw Randstek, Randstad 21-71, Almere.

De koffie/thee staat klaar vanaf 19.30 uur.

De voorlopige agenda ziet er als volgt uit:

1. Welkom en opening
  2. Mededelingen
  3. Vaststellen van de agenda
  4. Vaststellen verslag van de Voorjaarsvergadering van 13 juni 2016.
  5. Vaststellen begroting 2017 - zie bijlage
  6. Verkiezingen Gemeenteraad 21 maart 2018 en 2e Kamer 17 maart 2017.
  7. Korte koffie/theepauze
  8. Vanaf plm. 20.45 uur: info vanuit de fractie
  9. Plm. 21.30 uur:  Rondvraag
  10. Sluiting; in ieder geval om 22.00 uur.

Daarna is er nog gelegenheid onder het nuttigen van een drankje, nootjes en /of zoutjes om kennis met elkaar te maken en informeel nog wat na te praten.

Ter info m.b.t. de Gemeenteraadsverkiezingen  21 maart 2018.

Ten behoeve van deze verkiezingen is het noodzakelijk dat er 3 commissies worden samengesteld, die op de voorjaars-Algemene Ledenvergadering 2017 zullen worden vastgesteld.

Dit betreft de volgende commissies:

• Programmacommissie
  • Kandidatencommissie
  • Campagnecommissie.

Het bestuur doet een dringend beroep op u om bij u zelf na te gaan of u mogelijkheden hebt u in te zetten voor één van deze commissies;  sowieso zal in iedere commissie 1 of meer uit het bestuur/fractie vertegenwoordigd zijn. We hebben minimaal 6 extra mensen nodig om de genoemde commissies voltallig te krijgen. Het is een projectmatig doel en de duur is zeker niet langer dan 1½ jaar.

Mocht u bovendien belangstelling hebben om op de kandidatenlijst te staan meldt u dan aan bij ondergetekende.

Op bovengenoemde terreinen organiseert het landelijk bureau van de Christen Unie in Amersfoort allerlei cursussen; mocht u interesse hebben voor een van de commissies dan bestaat er de mogelijkheid om een cursus te volgen en zich te verdiepen in de organisatie en inhoud van de Christen Unie, voornamelijk gericht op de Gemeenteraad-verkiezingen,

Gezien het feit dat de verkiezingskas aan het eind van 2017 een batig saldo van ruim €.4.000,00 zal hebben vragen wij u na te denken hoe de verkiezingskas nog meer van middelen te kunnen voorzien, hierbij denkt het bestuur aan o.a. sponsoring. Mocht u t.a.v. sponsoring of iets dergelijks lumineuze ideeën hebben dan willen wij dat graag van u horen.

Wilt u dat de Christen Unie in Almere groter wordt, hetgeen wellicht gunstige gevolgen voor de vertegenwoordiging in de Gemeenteraad heeft dan vraagt het bestuur u dringend doch vriendelijk om deze ledenvergadering bij te wonen;

daarom zegt het bestuur:  tot ziens op maandagavond 28 november 2016.

Een hartelijke en warme groet namens het bestuur

Wiechert Knip (interim)voorzitter

Tel. 036-5465084, Mobeil 06-40442008