Langs deze weg wil het bestuur u eraan herinneren dat a.s. maandagavond 13 februari 2017 van 20.00 tot 22.00 uur de Algemene Ledenvergadering wordt gehouden in:
Gebouw De Zuiderpoort,
’s-Hertogenboschplein 2 Almere.
De koffie/thee staat klaar vanaf 19.45 uur.
Op deze vergadering zullen Rob Koelewijn en Marcel Benard ons informeren over de Gemeenteraadverkiezingen op 21 maart 2018.
Onderstaand treft u aan de definitieve agenda:
1. 20.00 uur: Welkom en gebed
2. Vaststellen van de agenda
3. Marianne de Groot: Het verleden van 40 jaar Almere, het heden en de toekomst.
4. Rob Koelewijn/Marcel Benard: willen graag aankomende maandag op de ledenvergadering nadrukkelijk uw input vragen. Zoals tijdens de vorige ledenvergadering door Marcel is gepresenteerd, willen we in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen een aantal sessies organiseren. Doel van deze sessies is om rond belangrijke thema's betrokken burgers en deskundigen uit het veld te spreken. Door het organiseren van deze sessies hopen we ons netwerk in Almere te vergroten. Daarnaast helpen deze sessies ons om standpunten te vormen en te toetsen. Alvast wat vragen om over na te denken:
Wat zijn volgens u de drie belangrijkste verkiezingsthema's waar de CU zich op moet richten in 2018? Waarom vindt u die thema's zo belangrijk?
En wie moeten we voor zo'n sessie uitnodigen? Kent u mensen in uw netwerk?
5. Vaststellen van de selectiecommissie. Het bestuur stelt u voor om in de selectiecommissie kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen 2018 te benoemen:
Mark de Boer
Lloyd Ferdinand
6. plm. 21.15 uur: korte koffie/theepauze
7. Mededelingen
8. Vaststellen interim-voorzitter.
Michel Bakelaar zal wegens veranderde werkomstandigheden niet terug keren in het bestuur.
Ondergetekende is vanaf maart 2015 interim-voorzitter geweest en heeft te kennen gegeven met deze functie te willen stoppen.
Gelukkig is Hans van Dijk bereid gevonden de functie van interim-voorzitter op zich te nemen tot zomer 2018.
Het bestuur stelt voor hem voor deze periode te benoemen.
9. Vaststellen verslag van de Najaarsvergadering van 28 november 2017
10. Vaststellen financieel overzicht 2016 (zie bijlagen)
11. 21.50 uur: Rondvraag
12. Sluiting; in ieder geval om 22.00 uur.
Daarna is er nog gelegenheid tot plm. 22.20 uur onder het nuttigen van een drankje, nootjes en /of zoutjes om kennis met elkaar te maken en informeel nog wat na te praten.
Graag zien wij u op 13 februari 2017 in De Zuiderpoort.
Namens het bestuur van de afdeling Almere
Wiechert Knip (interim-voorzitter)
Financieel verslag christenunie 2016
Giften verantwoording administratie christenunie 2016