Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Juni 2016

Uitnodiging Alg. Ledenvergadering 2016

maandagavond 13 juni 2016 19.45 tot 22.00 uur

Gebouw Randstek
Randstad 21 - 71 Almere

De koffie/thee staat klaar vanaf 19.30 uur.

Beste ChristenUnie-vrienden, leden van de Kiesvereniging Almere

Namens het bestuur nodig ik u van harte uit voor de voorjaars-Algemene Ledenvergadering, deze zal D.V. worden gehouden op maandagavond 13 juni 2016, van 19.45 tot 22.00 uur in

Gebouw Randstek
Randstad 21 - 71
De koffie/thee staat klaar vanaf 19.30 uur.

We hebben eerst een kort huishoudelijk gedeelte met elkaar om daarna met uitgenodigde kerkleiders in Almere, te spreken over kansen en drempels om ons christen zijn handen en voeten te geven in onze wijken in samenwerking met de sociale wijkteams.

De voorlopige agenda ziet er dus als volgt uit:

1. Welkom en opening

2. Mededelingen

3. Vaststellen verslag van de Najaarsvergadering van 30 november 2015. (zie bijlage verslag  2015-11-30)

4. Vaststellen financieel overzicht 2015 van de Kiesvereniging

5. Vaststelling nieuwe statuten, met name de wijziging van Vereniging ChristenUnie Almere in ChristenUnie Almere, een afdeling van de ChristenUnie met hoofdzetel in Amersfoort.
(zie bijlage concept statuten -volmacht en uittreksel notulen)

6. Korte koffie/theepauze

7. Vanaf plm. 20.30 uur: ontmoeting met kerkleiders en discussie over hoe we als christenen/kerken actief kunnen zijn in onze wijken i.s.m. het wijkteam (zie bijlage uitnodiging aan de kerken)

8. Sluiting; uiterlijk 22.00 uur.

Daarna is er nog gelegenheid onder het nuttigen van een drankje en een hapje om kennis met elkaar te maken en gezellig nog wat na te praten.

Het zou mooi zijn als we als vereniging elkaar bemoedigen en ondersteunen in ons christen zijn in de politiek en ons dagelijks leven. Daarvoor moeten we elkaar ontmoeten en met elkaar spreken. Het bestuur doet daarom vriendelijk een dringend beroep op u om deze ledenvergadering bij te wonen. Daarom: graag tot ziens op :  maandagavond 13 juni.

Een hartelijke en warme groet namens het bestuur

Wiechert Knip (interim)voorzitter

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief