ChristenUnie wethouder Ed Anker reikt eerste “Almeerse Engel” uit.

Ed-Anker-deelt-'Almeerse-Engelen-'zaterdag 08 maart 2014 19:39

De ChristenUnie in Almere is gestart met het huldigen van Almeerse Engelen.

Onze stad kan nog meer bloeien als bewoners de ruimte krijgen en nemen om vorm te geven aan onze eigen omgeving. Want de politiek kan wel veel beloven, maar uiteindelijk maken de mensen de stad. We zien op veel plekken in de stad prachtige voorbeelden van hoe mensen zich inzetten voor de buurt. Die ‘samenleven’ in de praktijk betekenis geven. Dat zijn Almeerse engelen!

Als politieke partij willen we deze mensen in het zonnetje zetten en laten zien dat we ze waarderen. Juist in verkiezingstijd willen we laten zien dat het niet de politici zijn die de stad maken, maar de mensen in de stad.

ChristenUnie wethouder Ed Anker reikt eerste “Almeerse Engel” uit.

Henk de Groot is gehuldigd als eerste Almeerse Engel. Henk zet zich in voor de sociale samenhang in Almere Haven. Onder andere door samen met andere buurtbewoners het groenonderhoud zelf uit te voeren. De prijs werd overhandigd door wethouder Ed Anker, die verklaarde: “we vinden het mooi wat Henk doet, want wij geloven dat het beter is voor de stad als we elkaar een beetje blijven spreken.”

Binnenkort worden daar ook nog meer Almeerse Engelen gehuldigd.

Archief > 2014 > maart