Marcel Benard een van beste debaters volgens NRC

Debat Marcel PVVwoensdag 14 februari 2018 07:26

In de strijd tegen het gedachtegoed van de PVV gaat de ChristenUnie voorop. De NRC merkt dit ook op en benoemde onze lijsttrekker Marcel Benard tot een van de beste debaters van de Almeerse raad.

In Almere speelt de PVV al jaren een rol van betekenis. Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 haalde de partij zelfs 9 zetels binnen. Ze werd daarmee de grootste partij van Almere. Ook in de komende gemeenteraadsvergaderingen zullen de volgelingen van Geert Wilders duidelijk aanwezig zijn. Titia Ketelaar schreef er een artikel over.

De ChristenUnie is het op veel punten niet eens met de PVV. Met name op onderwerpen als omgang met nieuwkomers is er een groot verschil van inzicht. Ook de stijl van politiek bedrijven en de 'grote' woorden die daar bij gebruikt worden, spreken de ChristenUnie niet aan. We zullen ons in de komende verkiezingen en in de jaren daarna blijven inzetten voor verbinding tussen Almeerders. Een politiek van hoop waarbij iedereen mee telt. En dat doen wij met een lijsttrekker die door het NRC als een van de beste debaters van de Raad wordt genoemd. Mooi om te lezen dat de kwaliteiten van onze lijsttrekker Marcel Benard op waarde worden geschat!

Lees hier het hele artikel. https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/09/nee-de-pvv-borrelt-niet-mee-a1591711

Archief > 2018 > februari