Almeerse Engelen

Onze stad kan nog meer bloeien als bewoners de ruimte krijgen en nemen om vorm te geven aan onze eigen omgeving. Want de politiek kan wel veel beloven, maar uiteindelijk maken de mensen de stad. We zien op veel plekken in de stad prachtige voorbeelden van hoe mensen zich inzetten voor de buurt. Die ‘samenleven’ in de praktijk betekenis geven. Dát zijn Almeerse Engelen!

Als politieke partij willen we deze mensen in het zonnetje zetten en laten zien dat we ze waarderen. Juist in verkiezingstijd willen we laten zien dat het niet de politici zijn die de stad maken, maar de mensen in de stad.

De uitreiking van de derde 'Almeerse Engel' is een feit.

Derde Engel uitreikingmaandag 24 maart 2014 Dit keer aan Rachel Grassnick uit de Danswijk. Rachel organiseert o.a. kinderactiviteiten in de wijk. Waarom ze dat doet, zie je in hier. lees verder

Bert Notenboom2maandag 17 maart 2014 ChristenUnie wethouder Ed Anker reikt tweede "Almeerse Engel" uit aan Bert Noteboom. lees verder

ChristenUnie wethouder Ed Anker reikt eerste “Almeerse Engel” uit.

Ed-Anker-deelt-'Almeerse-Engelen-'zaterdag 08 maart 2014 De ChristenUnie in Almere is gestart met het huldigen van Almeerse Engelen. lees verder